Torsdag

Publicerad 2012-10-25 21:04:46 i

Combat

55minuter combat avklarat och jag sitter på trikken hem! Fillleboy skulle laga mat.. Lyx!! Hungrig som en varg!!

Jag har kommit på att ja inte har nått liv! 8 jobb pass i rad o "bara" 4 kvar innan ja har 1 dag ledig! Tjoho! Kul är det iaf att Astrid kommer o hälsar på månda-onsdag :) då kan ja göra nått annat än att träna, eftersom jag nu för tiden tränar så fort jag har 1 timme över! Att ligga o kolla norsk tv är inget för mig, har ja kommit på!

Träning i morgon innan jobbet? Hm får se på den.. Lär ha en ny träningsvärk i morgon :D

Blir mina kära bloggläsare inte sugna på att träna o jobba som jag gör? ;) höhö kom då till Oslo!


Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2012-10-26 15:35:13

Grymt snygga tränings skor, vart finner man dessa? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela