Nå snakker vi bare norsk!

Publicerad 2012-10-19 22:13:00 i

Ja men da er det fredan o jeg har nettopp kommet hjem fra jobb! Min lille familien her i Oslo e på jobb, så jeg har luksus til den med onepiece, te o ensam mamma søker! Føler ikke fredag følelse, men det må være ca to uker når jeg endelig har en fri helg!

5 dager hjemme i Trollhättan var ikke galt, men nå er det bare jobb kvar i oktober.. 180timmar! Det er ikke dårlig med 8 dager fri! :) Skal se om jeg er i live når jeg kommer hjem til Trollhättan igjen fordi jeg aldri jobbet mer enn 120 timer på en måned før!

Jeg har også fått treningsstudio her i oslo landet der jeg prøver å øve hver dag!! =)

Nött mer jeg skal skrive om? Nah tror ikke det! :D

Vill prøve å skrive på bloggen to ganger i uken iaf! :D

Klemmer og Kysser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela