Back2Basic

Publicerad 2012-10-23 10:33:00 i Min dag,

Back2Basic -. en enkel og hard styrke - oh kondisjonsökt i stasjoner!
Herra säger jag bara..
 
Meg og Angelica besluttet å gå på denne pass fordi de syntes syk moro! Og det var der, men 80 personer i et stort rom fullt av forskjellige stasjoner .. löpa, cykla, ro, skivstång, boxing, magövningar....yes herre det var virkelig alt! Etter en runde på alle stasjoner når svetten drypper o håret var vått, var det tydeligvis tid for en til! i 90 minutter svette det og jeg feide gjennom denne morsomme økten .. : D men gud hva en fin trening!
 
Vi har nå våre tanker og skulle ta meg oss denne sesjonen å kjøre hjemme på Plus i A-hallen :D haha
 
 
Nå har jeg likevel tatt meg ut av sengen, ned trappen o o ligger på sofaen .. vil spise frullis, trene meg Nella og etterhvert arbeid 14-22!
 
TJOOHOO fra meg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela