Torsda & snart fredag

Publicerad 2009-05-28 19:38:32 i Min dag,

Yes, snart är det fredag vilket innebär helg! och en helg utan tävling är en skön helg :)

Fick reda på matte nationella idag och jag josefina fick MVG :D Men eftersom jag inte varit så bra på dom andra proven vi haft i matte utan bara fått mvg på 2 av typ 5/6 så måste jag göra ett prov nästa torsda för att kunna få mvg, men ja får göra det provet och se om jag klara det, klarar jag det inte så är det ju inte allt för dåligt med ett Vg i matte heller :)
Men nu har jag chansen och ja ska göra så gott jag kan !

Var iaf i A-sås med mamma idag och kolla lite köpte inget mer än två tallrikar och två "¨tallriks skålar".. Kolla på långklänning och skor men inget fann jag :) Hade ju inga planer på att köpa nått så men alltid kul om man hittar nått!
faktiskt kan det vara bra att spara på peningarna också :)

Ja inget mer att säga än att jag precis åt mastiga pannisar med rivet äpple på göttgött!

Nu ska ja skrvia klart näringsläran, måste få den klar så ja kan lämna in den i morgon, Men sen fick vi reda på att samhäll&svenska bajen kan man lämna in efter helgen lille gött där vill ja lova eftersom jag har en litem bit kvar där :)

PUSS J!

Glömt nämna att jag åt med min julllbull idag, masti fisk var det också tycker vi om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela