sugen på..

Publicerad 2009-05-26 20:52:08 i Min dag,

Ja ja blev faktiskt fruktansvärt sugen på att städa min garderob.. Ja sant! Vill få fram de kläder jag bara stoppar längre o längre in för varje dag jag brötar i garderoben :)
Jag undrar faktiskt vad för skojsiga kläder som gömmer sig där inne. Men har ja orken nu? Börjar ja kan ja inte sluta och det brukar ta nån timme. nja hinner nog inte idag iaf :) Får bli nått av de vanliga kläderna i morgon också då..
Men men sitta här mer orkar ja iaf inte.. drar mig ner o ser vad ja kan roa mig med, kanske blir det till att söva eller titta nått avsnitt sex and the city, får se :)

Ha en fin fin kväll iaf!
cykling 8 i morgon till stan för teater, nice bajs!

PUSS J!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela