5 Mars 2009

Publicerad 2009-03-05 21:38:19 i Min dag,

Man är ju inte lite trött eller så, känns inte som det var idag jag var uppe 5 och morron tärna. Denna dagen har varit så sjukt sjukt sjukt seg måste jag säga..
Kom hem runt 8 åt lite frulle kolla lite barnprogram och sov lite. Sen när jag hade haft hur lång tid som helt att göra mig i ordning började jag som alltid frö sent och jag missade bussen, fick gå till skolan, och det kan vel vara lite skönt det kanske om man inte har en väska med hur mkt tungt i som helst, så halvvägs tänkte jag slänge väskan i skogen och skita i den, men det kunde jag ju inte så ja fick pina mig ända fram. satt och väntde på jull för att sedan gå och äta, mastiga stuvade mackisar och köttbajer :) 
Efter det hade jag lite trökiga lektioner och sen var det bara att åka till dagens andra träning.. den var jabbig, mkt jobbig. Men jag klarade av den och nu har jag kommit hem och lyckats brännda bäjkon så det lukta baj i huset.. menmen

Nu måste ska ja ner och kolla sex and the city, snart iaf :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela