Dag 2 !

Publicerad 2009-07-29 07:21:07 i Min dag,

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA,  nu är det dag två för mig som gästskrivare och detta går ju som på räls.
jag är gal1 bra på att skriva på bloggggar :O
För er som skiter i mig och vad gör undrar kanske vad Josefina har för sig.
Och det kan jag svara på (Y) har nu på morgonen pratat med henne och frågat några frågor så nu har jag totalkoll!
Dem stannade i natt vid 4 och sov till 6, sen så drog dem vidare på nya äventyr, dem har ungeför åkte 120mil och har typ 100 mil kvar (Y)
Det var allt från henne!
Nu kmr lite om mig ! Sitter på jobbet och kollar på '' solsting & snesprång ''. Sen är det ju sol ute, så får la dra mig ut senare och klippa lite gräs (Y)

KYSSSSSSSSSSSSSSSSSSS SMEEEEEEEEEEEEEEEEEEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela