lång väntan!

Publicerad 2009-02-18 14:38:57 i Min dag,

Ja men då sitter man här igen skräll! har inte gjort alls mkt på tiden som gått av dan.. ätit en semla inte helt fel, suttit vid datorn, varit borta hos farmor med semlor, och suttit vid datorn igen.. Nu börjar jag bli hungrig också, men ja skulle ju inte äta nått innan jull&joss salladen men får nog bli att äta lite, pappa står i köket nu och gör nån gorv grej, litelite kan man ju alltid ta :) haha jag försöker ju inte banta eller nått bara för ja inte ska äta, men det är bara det att ja vill äta så mkt av salladen sen så då vill man ju inte vara precis mätt innan!! hahah jaaajajajj!!

om 90 minuter dåå ska ja dra mig te jätten och träffa jull, inte långt kvar nu så det hoppas jag att jag ska överleva!!

Nu ska va se vad ja ska hitta på? kanske läsa lite olika folks bloggar,, ja så får det bli har ju inget bättre för mig iaf så!

PUSS&HEJ så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela