Hem, hem ljuva hem

Publicerad 2009-02-15 12:49:41 i Min dag,

Ja men då var man äntligen hemma, och har inte brottom iväg till nästa stället, rätt skönt!
sovit hos 4 olika personer på 5 dar ;) haha altså en dag hemma på 5 dar, inte illa!! menmen i natt hoppas ja ja sover hemma :)

Igår var det mkt mysigt, men dock var man lite trött sen dagen inna, men så är det! oliva hade kamera så kanske kommer bilder när hon kommit hem från sitt land hon är i nu.. åkte i natt till egypten, så himla avensjuk :(:( ja vill me sola & bada!!! jajajaja.. får kanske ta mig ett bad i badkaret eller nått om ja har tur och åka till ett solarie och pressa!! :)

jaja, idag ska ja föröska få in alla bilder från i fredas, men klantig som jag är glömde jag sladden till kameran hos alicia, men jag är smart så ja löser sånt här på ett bra sett! ( hoppas jag ) En sak som är lite konstigt är att när jag har sovit hos alicia så varje varje gång glömmer jag nått, mobilladdaren, linne, byxor, kameraladdare mm.. och hon bor ju i göteborg så det är ju inte bara att åka o hämta det så där snabbt & lätt! men iveckan kommer jag kanske till göteborg nån dag, lite shopping sugen så då kan man ju slinka förbi och hämta den.. och hälsa på söta liam och älskade alicia :):)

menmen nu ska ja försöka komma på hur jag kan göra med bilderna...!

ha en bra dag! PUSS


NELLLLLA VAR ÄR DU???? JAG BLIR OROLIG TÖNT!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela