8 Februari 2009

Publicerad 2009-02-08 13:02:38 i Min dag,

Klockan är 12.59 och ja har redan varit i kungälv och tävlat, ätit och kollat på tv.. så himla gött att man är hemma så här tidigt. Blir inga kommentarer om tävlingen idag, seg som arne är vad jag är! Och nu är jag helt sjukt trött :S:S

ja, a va ska man göra nu? går vel te soffan o kollar om tv har nått kul att erbjuda!

Nu är det bara en veckas träning och skola innan man får va träning & skol ledig en hel vecka, så sjukt underbart!! hade ju suttit perfekt med en resa till värmen då också men får se hur det blir me det!

Jag är sugen på apelsin nu men klart vi inte har det hemma, men vi har melon, vindruvor, äpplen och banan så får kanske bli en liten fruktsallad till tv..

puss&hej!

Kommentarer

Postat av: julll

Publicerad 2009-02-08 13:30:56

kul att man ahar vänner som blir sur för minsta lilla så fort man inte frågar henne om nåt. ;P

Postat av: josssss!

Publicerad 2009-02-08 13:41:23

då behöver du inte va min vän.. jag tkr om att umgås me mina vännnner ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela