6 Februari 2009

Publicerad 2009-02-06 18:37:20 i Min dag,

Nu har kalas människorna kommit, men men kära kusin är ikke med, hon skulle på tjej kväll, huhuuhuh :( så blir vel endel dator då! :)

Idag har jag varit i skolan fick G på matte prvoet.. ska få göra om det om ja vill ha högre betyg!, jajajaj
efter skolan gick jag och min älskade vän och träna, mkt trevlig stund, sprang som idioter på bandet och lossades vara  lite piffar i övrigt, har faktiskt lite kort från dagen också, jennie är ju så nöjd med dagens lönch kompis bild igår så får bli att lägga in lite snyggare bilds på tjeje strax.. menmen nu ska ja lägga in bilder sen får jag vel bege mig ner till alla folk som plingar på dörren!

ojojoj, höll på att glömma, har också varit me jull på oden cafét idagen igen, tjejn var hungrig och ville ha panini så så fick det bli.. ;) sen åkte vi te jätten och mötte idd. så satte vi oss på jätten "fiket" och tjööta.. 'Kändes som förr, kändes bra' haha ;) ni är rara mina älskling!

ha en bra kväll :)

Kommentarer

Postat av: julll

Publicerad 2009-02-06 19:46:11

hahaha oooo du är goooo min gurka!! =D looove!

Postat av: josssss!

Publicerad 2009-02-06 19:52:20

du är gooare ;)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela