5 Februari 2009

Publicerad 2009-02-05 17:34:56 i Min dag,

Dagen började med matte prov, satt 2,5h!!!! Ja, det var hur svårt som helst, men men ska inte säga nått innan jag fått tillbaka det och vi får se hur det gick!! måste säga en till sak, det är matte A jag hade prov i nu och jag lämnade in en lapp igår där jag valde matte C & D också  :) hahaha undra hur detta kommer gå säger jag bara!! och så ska jag nog läsa C & D på 1termin var ist för två :O jajajaja ;) jag får ligga i och plugga hårt..

Och appropå plugga så måste jag ner och plugga på idrotts baj till i morgon, provet dom hade förra veckan när vi va på jsm! Ska lära mig alla ben och muskler i kroppen och musklernas funktion mmmmmm... kommer nog ta mer än hela kvällen, så kanske bäst jag sätter i gång nu! och nä jag blibvit klar med detta kommer jag hit igen och lägger in dagens lönch mm ;p

Var btw och åt en "Panini varsågod" med jull innan hon hade dans..

Inget uddevalla idag heller eftersom vi hade redovisnings i skolan! och i morgon åker Gp simmarna till malmö medans jag and robin åker till Ugp i kungälv, haha blir nog lika kul ;) Lycka till säger jag iaf till dom som åker iväg:)

Pusss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela