RosaTorsdagen

Publicerad 2009-04-09 13:16:45 i Min dag,

Ja men då är det den rosatorsdagen (skärtorsdagen) och jag har nyss kommit hem från min vän jullllbull som jag sov hos inatt.. idd var även med igår kväll och det var en mkt trevlig kväll :) I morse har me and jull kollat lite hej baberipppa och läst tidningar.. men var tvungen att dra mig hem eftersom jag om en timme ska ta bussen till uddevalla o träna, skräll.
En rolig sak var att när jag nu kom hem o kolla i brevlådan låg första nummret av Glamour där, som jag tydligen beställt, hade helt glömt det så det var kul, ska nog lägga mig o läsa sen nu innan jag ska åka :)
Ikväll blir det grill mys, och jull kommer såklart :P
PUSS

Kommentarer

Postat av: julll

Publicerad 2009-04-09 16:28:49

BÄSTA BÄSTA JOSSAN!

värmer mig oerhört att min blogg ligger här till vänster :) och det enda jag tänker på nu är grillgrill matmatmatmatamat hos holméééééénarna :D SES SEN! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela