18.34

Publicerad 2010-01-08 18:34:27 i Min dag,

skolan idag gick snabbt & efter de gick jag bort o skrev in mig på körskolan, här ska det köras, & körkortet ska snart va i min hand =)
efter de gick jag o angelica till Älvhögsborg och gymmade!

Sprang 15min,
"trampa rump- & lårmaskin" 15min,
gick 10min,
arm cykling 10min
& sedan lite (7minuter) hetttsig springning..

Svetten bara rann kan ja säga, ingen vila mellan sakerna, bara tuta & köra :D efter det avsluta vi med lite benövningar innan vi gick upp o duscha o åt apelsin =) MASTIII!

Nu är ja hemma & ska strax äta.. Sedan vet jag inte vad som händer! vi får se. skönt att bara chilla lite också eftersom det är brsnäs nästa vecka som vi alla tagggar för :)))

PUSS J!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela