18.45

Publicerad 2009-09-24 18:45:31 i Min dag,

Första hela skoldagen idag me Sp1b gick fint, var även me angelica på draman och fick så klart stta i heta stolen haha!! man kan ju inte låta bli att skratta! ;)

Aja pluggade nyss lite engelska och strax ska ja o pappa ner till badet o tärna lite, :) eller inte jag o pappa så men vi sbåda ska simma med turbinerna och även min vän angelica ska me!

Yes så ligger mitt liv till just nu, allt är på topp, prima ballerina !:))
Eller nej, ja åt pasta nyss o brände tungan:O HATAR DET! Men det går nog snart över får ja hoppas!

Ska packa väskan o dra mig nu!

PUSS J!

Kommentarer

Postat av: K

Publicerad 2009-09-25 09:12:14

hihi bränt dig på tungan, haha du är så känslig lilla syster;)

Hittade ni något kul i Grästorp?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela