14.37

Publicerad 2009-09-15 14:37:11 i Min dag,

oj hade visst glömt klicka på Spara & Publecera det förra inlägget så det kom upp nu, skit sam!

Nu är ja hemma iaf, och är heeeeeelt döö. Bland det värsta ja gjort på länge.. Springa runt helt förvirrad i en 1000mil´s skog o bara leta förbannade orange/vita saker, nä det är inget för mig.. Blött o lerigt avra det på köpet! :) Jag är glad att ja iaf får ha badräkt när jag är i vattnet;)

Menmen ska ta mig en snabb duschar luktar inte gått kan ja ju meddela, och sedan ska ja dra mig till gymmet en sväng. får se om ja har nån kraft till det men har iaf lovat angelica detta. Sedan har vi ju ledigt hela dagen i möra så då kan man ta det chill :D

NU SKA JA DRICKA 10000L vatten sen mår ja bra igen;D

PUSS J!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela