20 maj 2009

Publicerad 2009-05-20 16:11:32 i Min dag,

Kul att vädret är stabilt idag har ja hört!!
Cyklade i morse då började det precis regna när jag låste upp cyklen, sen när ja skulle åka hem hann ja precis hem innan regnet störta ner :D Så ja hade ju inte jätte otor aå ja fick regn båda vägarna! ahaha kul fakta i know!

Mitt simkort till mobilen är paaaaaaaaaaaaaaaaaaj(!!!!!!!!!!!!!!) så ja ingen idé att höra av sig till mig.. Får hoppas jag hinner åka och fixa ett nytt innan ja måste åka till simningen..
Ja mer rolig fakta där ja!

Hm, inget mer ointressant att säga nu tror ja, förutom att det är sjukt sjukt skönt med dom här lediga dagarna nu :D Eller a har ju tävling freda lörda sönda så så jätte ledigt blir det ju inte men allt är bättre än skolan ibland:D

Nu ska ja fixa nån mat till miger!

PUSS J!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela