Trysil idag!

Publicerad 2009-03-11 14:20:11 i Min dag,

Hade svenska "prov" i morse i 3 timmar som jag hoppas gick bra, så svårt var det ju inte eftesom det inte var nått jobbigt prov man behövde plugga på. Referara en text är ju bara att läsa texten och skriva den i lite mindre ord något jag hoppas jag kunde.. När den var slut (jag satt inte hela tiden ut) hade rar Jennie med sig två apelsiner till mig och henne som vi åt innan maten öppna.. sen i maten var det korv och mos och goda grönsaker. Jull dök upp så åt med henne btw!

Sen for jag till träningen och simmade 12 till 1, och när jag simmat kanske 10minuter kommer halv lyrfågels barn och bara plaskar i vattet, det var som när man selar in film alla ska skratta och skvetta vatten och hoppa hit och dit så jag klara inte av att simma mer än en timme trots att jag fick egen bana och allt menmen lite simmat blev det iaf 3500.,

mkt härligt väder idag :) enm promenix fån badet fick det bli
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela