puss på fredakväll

Publicerad 2009-03-27 20:13:51 i Min dag,

Så skönt med freda kvällar hemma, bara äta o chilla stort (ahhahah malligt ord val). har nu kommit hem från träningen skolan o allt, så nu är det bara dom sista härliga chill timmarna kvar på denna kvällen. mat har jag ätit och det var mkt gott. Och nu längtar jag mkt till i morgon btw ska bli så mysigt, det är nämligen inte varje dag vi ( ida julia & josefina ) har myskväller med varandra men när vi väl har det är det något speciellt.. så nu sitter jag o tänker på det :) menmen i morgon på dan ska jag o jull till överby o kika lite, vill se om jag hittar nått fint jag kan önska mig när jag fyller år också, fyller på torsda, TJOHEJ :)
Föresten fick jag reda på lite prov resultat idag, idrottsmedicin 75 av 76 inte illa MVG dirr:D sen Vg på matten och det är jag allt nöjd med för det var ett krångligt kapitel..
hm, nått mer jag hade på hjärtat som jag kunde få ut här? nä tror ikke det kanske får lite skriv sjuka sen och vill skriva nått mer, isf kommer det ett nytt inlägg då.. nu ska ja se vad ja ska göra.
PUSS PÅ EN GOD HEMMA FREDA :D

Kommentarer

Postat av: Lissy

Publicerad 2009-03-27 22:10:09

älskar också chill fredagar!

fin blogg föresten :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela