God kväll

Publicerad 2009-03-09 21:23:14 i Min dag,

Har precis kommit hem efter en promenix, åkte bussen (efter träningen) till sara och hämtade en jacka som jag ska låna när vi åker skidor. Sen var det så lång tid till bussen kom så ja traskade hem ist, tog ca 45minuter tror jag, var helt dö varm när jag kom hem :) Fick i mig lite mat och nu ska ja få tag på carro och kolla när vi ska bege oss till Göteborg i morgen :) Juste, så nu vet jag iaf vad ja ska göra på min lediga dag, Göteborg med carro :) Men innan vi åker dit ska jag köra igenom ett pass i bassängen eftersom jag kommer vara borta från tärningen några dagarn när vi åker skidor!
Fick hem en påminelse om att jag skulle lämna tillbaka en bok till skol bibloteket men den gav jag ju till läraren, hehe jaja det löser sig han får fixa det :)

Skoldagen idag gick snabbt som varje månda gör, beror nog på att man har gympa som tar ett tag :D

Nu ska ja kolla tåg tider, ha det bra!
PUSS

Kommentarer

Postat av: Oliver

Publicerad 2009-03-10 00:03:37

Oooh, du ska åka till en Storstad asså!

Lite skillnad från din lilla by ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela