7 Mars 2009

Publicerad 2009-03-07 15:46:26 i Min dag,

Ja, jag vet att jag är dålig på att uppdatera nu för tiden, har inte suttit så där vid datorn så jag har haft tid. menmen
Igår hemma hos jennie åt vi masti soppa, o möste. Maja och Amanda kom också förbi en stund och satt nog mest vid datorn medans jag o jennie spela GH för glatta livet, vi är grymma! NOT.. :) det var en mysig kväll iaf.. När vi vakna i morse kollade vi ett avsnitt andra avenyn som vi båda hade missat och efter det (nördar som vi är) spelade vi lite till GH.. sen far jag hem, och nu är ja hemma. är lite hungrig ska nog gå ner och ta mig lite kyckling sallad som fannas kvar sen går dagen..

Ikvälll kommer jULLLLL så det är nog det jag väntar på just nu :) vi ska möööööööööööösa som alltid, fattar inte men jag gör inget annat, orkar aldrig ut till folksamlingar sitter hellre hemma och tjötar, lite tråkigt av mig kanske men men jag trivs..

Ha en fortsatt bra lörda :)
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela