2 Mars 2009

Publicerad 2009-03-02 20:35:55 i Min dag,

Ja men heter man josefina och klockan är halv 9 så är det bara sova som gäller.. Trött trött som vanligt, och dagen har varit rolig. Gympan ja men vad ska man säga om den? Jag var så hettsig som bara jag kan vara och förstårde ng för mitt lag när vi skulle göra massa oliak staffetter, men kul var det! My och ja i att lag? ja tror inte det var det bästa, båda lite dåliga, eller hon var nog lite bättre på att fatta än mig. menmen aktiv var jag iaf, och nog den mest aktiva lektonen för min del under gymnasie tiden :) jennie tog lite bilder när jag springer och kämpar men dom har bara hon så får se om det dyker upp några om ett tag.

Me, jennie and the boys i morgon på massagen också ja, massera tuttar mm. hahaha nä men det ska bli mösigt! sorry jennie men benen är inte rakade denna gången :O

Ha en bra natt! nu kommer lite små bilder fårn min kamera!
PUSS

Kommentarer

Postat av: Sabina Delanie

Publicerad 2009-03-03 10:59:39

nice blog :) hugs Delanie!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela