18 Mars 2009

Publicerad 2009-03-18 17:58:56 i Min dag,

ja men då var maten i magen och väskan packad, väntar på att dom sista 5minutrarna ska gå innan jag beger mig bort till bussen, och nu ser jag att det  bara är 3 till ja måste gå så hinner inte skriva så mkt.

Skola idag gick rätt snabbt trodds att det är den jobbigaste dagen..btw har jag ett plåster på fingret för jag var så klantig i skar mig hos jull, :( mkt ont och mkt blod, inte kuuuuuuuul! (heheeh där kom den oliver, inte kuuul) jaja,
nu får jag kila, ha en bra onsdags kväll för det ska ja ha, I bassängen där jag hör hemma!
KÖSS

Kommentarer

Postat av: FridaS

Publicerad 2009-03-18 19:17:46

=)=)

Postat av: Oliver (the great)

Publicerad 2009-03-19 00:05:39

Hahahaahh!

Taaack gumman! Sötast är du!

Inte kuuuuul!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela