Tävling

Publicerad 2009-06-13 20:07:35 i Min dag,

Yesbox, då var man hemma efter en simtävlingsdag i både regn och sol :)
Regnet var det som tur va inte mkt av och inte heller solen kanske men hyffsat väder för att vara sverige och utomhus tävling :) Själva simningen på möra var inte mkt att hurra för men eftermiddans 50fr var helt okej. Inge pers men inte heller jätte långt ifrån!

Wellwell, nella & tessan kom till ftersmiddas passet och kika lite sen åkte jag me dom hem nicebajs!

Nu har ja nyss komm hem och fått i mig lite mat, blir vel inte säng vid tv sen sövaaa! upp lika tidigt i morn :/ då är det 100fr, 100rygg & 400fr som gäller!

Btw har jag inte hunnit vara inne och skrivit nått om igår (skolavslutningen). Vi var som sagt hos my där det var trevligt folk, och också lite fulla folk.. Jag och carro drack lite fanta o 7-up och det ska man göra om man är idrotts människor som vi :) hm,, gick en sväng till slätthult och kika på saras fest men klockan blev mkt så pappa kom och hämta oss.. Ja a mer var det inte!

NU är det sommarkrysset, somrigt och härligt!

PUSS J!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela