Ändrat

Publicerad 2009-06-23 17:40:15 i Min dag,

Haha ja men ja är vel som jag är, lite velig!
Satte mig iaf på bussen till smögen med helften av trollhättans befolkning, men när vi kommit till uddevalla (alltså åkt i 30min) kände jag att det är pallar inte ja åka buss i 100år (2 timmar) till är ikke frackt när solen är som skönast just då, så ja hoppa av ringde nella och åkte me henne till lindesnäs ist :) blev en super skön dag med inte 5 timmars buss åkande i värmen, tumme upp på det beslutet :)

Men jag ska allt försöka ta mig till smögen någon annan dag när solen är framme, men då tar ja halv 9 bussen inte halv 10 ;D Framme vi 12 liksom lite sent tkr ja :) & mkt varmt tycker ja för den delen också!

Menmen nu ska ja slänga mig in i döschen, helt dö varit ute o träna en sväng för en stund sen o det var varmt vill ja lova!

PUSS J!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela