5 januari 2009

Publicerad 2009-01-04 15:53:15 i ,

hej&hå!
jar har redan haft en blogg & en nogg, men nu har jag gjort denna nya för att bara skriva lite då o då när jag känner för det, ska inte ha denna för att skriva varje dag, och jag vill inte ha mega många besökare eller så. Vill bara ha den för att jag kanske blir lite sugen på att skriva om mina dagar, NU VET NI DET :)

Nu är snart jul lovet slut :/
och det som jag (som vanligt) gjrot mest under lover är att träna,
träna träna tärna, läger, och tärna :) hunnit med lite vänner och så har ja ju förståss också men inte så mycket som man önska! jaja ja överlever, men det gör ja inte när skolan börjar om 3 dagar:S fyfyfy! inget tagg här inte:)

nu är jag klar med dagens inlägg :)
ni får ha en trevlig kväll så får vi se när ja kommer på nästa gång att skriva lite :)♥


   Saknar sommarn med allt sol & bad

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela