10 Januari 2009

Publicerad 2009-01-10 21:46:54 i Min dag,

JDM - uddevalla!
nu är jag äntligen hemma efter en dag med mycket tävling, simmade först 200frisim som vi inte nämner mer sen var det 50frisim som gick helt okej, 28.54 så där kom ja 11 lr nått, efter det skulle jag simma 200rygg men Dennis tyckte jag skulle satsa på laget så jag fick stryka mig på det och bara simma laget sen, 4x50me, med oliva (rygg) sandra (bröst) frida (fjäril) och jag (frisim).. bra som vi var vann vi denna lag kappen :):):) och jag simmade första gången under 28, 27.69. Det var ju i lag, men jar har aldrig gjort det heller så jag är nöjd :P:P inte fel att va bästa laget i regionen också.. när laget var klart var det hem och äta, vila o sedan packa om och åka tillbaka, då var det 4x100frisim som gällde med samma folk som i förra laget, och här kom vi faktiskt 2a inte helt fel det heller.. såå ja, a två medaljer denna lördagen, och nu när man kommit hem vi 9 vill man bara äta o sova, för att sedan upp o åka 7 i morrron igen D:D:
god natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela