från jull

Publicerad 2009-02-20 23:29:32 i Min dag,

Mina vänner är så rara mot mig, vad gör ja för att förtjäna er?

Från min älskade jull:

josefina holmeeeeeeeeeen, du är alltid så himla glad och rolig, och som susanne sa igår ''josefina, hon är så himla go, hon verkar vara en sån där som man alltid har kul med. även fast man inte gör nånting med henne så är det ändå kul liksom för hon gör det roligt''. och det ÄR verkligen så, har så kuuul ihop med dig och blir alltid glad av dig för du är bara dig själv och det är så braaa och viktigt och det gillar jag skarpt min vän. JULL&JOSS, miis och klaris, rolllejäääävel är du. min goa vän, mycket kärlek från mig till dig <3<3<3

hahah är  hon inte för söter :)

Kommentarer

Postat av: julll

Publicerad 2009-02-20 23:34:00

FÖR ATT DU ÄR BÄST!

Postat av: josefina!!

Publicerad 2009-02-20 23:40:37

DU ÄR BÄST JULLLBULLL

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela