14 Februari 2009

Publicerad 2009-02-14 15:27:49 i Min dag,

Alla  hjärtans dag!!


Trollhättan igen!
jag nu har jag kommit hem till trollhättan efter sen kycket rolig kväll igår hos linda!! :) ( bilder kommer)
var nära på att missa tåget hem eftersom det inte gick nån spårvagn och vi va tvunga att gå/springa!! sjukt jobbigt, men jag hann.. ner till stan och fika med bäste idd and jull, så här på alla hjärtans dag och allt!! mkt mysigt var det ( bilder kommer ) .. när vi satt och fika fick jag syn på pappa som sen fick köra hem mig, orkade inte ta bussen, lat & trött!!

Har precis duschar och klockan halv 5 går bussen till uddevalla, då är det dags för inlyttningsfest" hos sandra, trevligt.. jag skulle ha med kladdkaka som fick bli en hjärtkladdkaka så klart.. men det var min kära syster som fick göra den eftersom jag inte är så där jätte bra på att baka :)

jajaja mkt tjöt, ska lägg ain bilderna nu sen ha rja lite bråttom!!

tack för helgen min eller a, dom här dagarna min älskade alicia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela