20.35

Publicerad 2009-12-25 20:39:25 i Min dag,


HOS ANNA JULIA MARIA STRANDLIND DÅ!
A matter of fact är det hon som skriver.
Ikväll eller idag så började vi med att äta After Eight, schletet godis jull fick av sin rara mormor igår. Och så kollade vi på Eva & Adam. Det gör vi än. Jag ligger i sängen och fryser fast julia tycker det är jättevarmt. Hon själv sitter vid datorn medan jag kollar.

Åt tacos förut med julias mamma och pappa, hets på det. om några minuter är det något med MICHAEL JACKSON (WOOHOO) på tvn som jull gärna vill se. det vill inte jag, får se vem som får den bestämmande rollen sedan ..

Snygg bild förresten, den enda julia hade på datorn på oss två typ liksom bahhhh.
Dessutom tycker jag att Nicklas Hocker, idolkillen jull är så kär i, är en ..... (jull där fick ja ta bort dina fula ord du använt, fy på diger ;)
hej då

Kommentarer

Postat av: amanda

Publicerad 2009-12-25 21:12:55

vad snygga ni är :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela