Köra bil

Publicerad 2009-04-05 20:16:00 i Min dag,

NU har jag precis varit ute kört lite bild me pappa, det är svårt att veta hur stor bilen är men ja får öva mer så blir det snart bra..

Upp tidigt i morgon igen, bussen till uddevalla går 7 så bara att åka hem ifrån vi kvar i..
i morgon är det två träningen :
8-10 & 16-18.. hinner vel precis hem efter första träningen när jag ska åka till andra :P hehe kolla busstiderna precis och bussen går så jag är hemma i mitt hus runt 12 sen får ja åka halv 3 från mitt hus till nästa ;) men så är det på lov, bara att träna träna!
nu ska ja sova, är helt dö!
PUSS

Kommentarer

Postat av: Trinidaz

Publicerad 2009-04-05 20:21:07

SV: De låter ju bra.

Händer ikväll?

Postat av: Trinidaz

Publicerad 2009-04-05 20:28:47

SV: Låter ju inte bra sov så gott och lycka till imorn :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela