Ja a

Publicerad 2009-04-22 17:23:27 i Min dag,

Ja men då är snart denna studiedag slut, bara träning som återstår :D om ca 40minuter går jag till bussen som sedan tar mig till stan där jag byter buss till Uddevalla ;D hehe, ja och sen tärnar jag ett pass på ca 2 timmar (lite mer, tror ja) och sen kommer pappan min och hämtar mig runt kvar över 10 si så där :D Haha bra beskrivning på min kväll va? Nänä ingen som läste, inte förvånad, ja hade inte läst nått som tråkigt om någon skrivit det på sin blogg, men jag är kanske ingen rolig människa så så här får det vara :)
JULLLbulll & jag var iaf ute på en lång promenix idag, mer än en timme tror jag slut tiden belv, skönt faktiskt. Lite blåsigt ibland men det funka :) Du är min prinsessa, mull!
Nu får ja ta mig en chill dill tv stund innan jag begermig till träningen!
Ha´t bra! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela