Friiiiisk

Publicerad 2009-04-15 20:38:34 i Min dag,

Nu är jag frisk igen, eller fof lite trött o så men det är ju ingen fara :D

Idag har jag iaf varit i skolan igen, känns som man haft lov flera veckor eller känndes så iaf.. Nu när man varit tillbaka i skolan igen känns det som man aldrig hade det där lovet. Men men det är bara 37 skoldagar eller något sånt kvar till sommare lovet enligt carro, inte helt fel. Längtar! Men innan dess tror jag det blir lite trökiga prov och sånt också men man får vel räkna dagarna så känns det kanske bättre. Det hemskaste är att det är ungefär 9-10 veckor tills vi slutar och om man tänker så känns det ju på samma gång lång som kort, men om man tänker sen att lovet är så långt också känns det ju inte så bra.. Då blir ju känslan att lovet kanske inte är så långt som man vill.. eller det är det ju inte man vill ju att det ska va längre men a, ää skit sam mkt tjat om ointressanta saker nu (och som alltid) men har inte suttit vid datorn på ett tag nu som ni kanske märkt och har nästan glömt bort hur man skriver på tangentbordet, så var lite skriv sugen ;D

Kors i taket så cyklade jag till skolan idag trots att det inte var sol och trots att regnet hängde i luften.. jag brukar känna att det är onödigt att cykla när jag har ett busskort jag betalar pengar för men sen är det ju alltid bra med lite gratis träning, eller träning o träning men man att få lite frisk luft och så på möra kan ju inte skada!
Så jag cykla iaf, dit själv o hem med jull :) men i morgon blir det nog ingen cykling för min del. Och i morgon ja, då ska jag nog ner till badet på morgonen och simma lite för mig själv kan ju vara skönt, sen blir det nog uddevalla på kvällen o träna :)

Juste för första gången på länge idag har jag tagit dagen lönch! Så ska nog lägga in den nu, förstår att inte många har läst det är blablablabla skiten jag skrivit men nu har jag fått skriva av mig lite iaf, Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela