23 April 2009

Publicerad 2009-04-23 19:29:56 i Min dag,

Tjenamittbena!
Sitter nu här efter en mkt skön dag, upp ur sängen tidigt eftersom träningen började klockan 6. Träna ett mkt kul pass, bara jag och jeppsson, Sen tog ja lång tid på mig att duscha (som jag josefina aldrig brukar göra efter en träning), Hade gott om tid eftersom jag var uppe ur vattnet halv 8 och sedan inte började skolan fören 10.. Men nella rädda mig eftersom hon inte heller gjorde nått fören 10 så åkte till skolan och mötte henne så satt vi o tjöta en timma innan vi båda börja.
blablabla, hade lite lektioner och sen var Svenska läraren sjuk så det var sol time då, mer än en timme tror jag det blev vid en vägg som gjorde att solen hetta till nått enormt :D skönt!
jajaj sen åkte jag till Uddevalla och träna var inte så långt pass så var snabbt hemma igen och då tog jag mig en promenad hem fårn stan i "kvälls" solen, (om man räknar 6 som kväll).  Och nu har jag precis gjort min mastiga jordgubb o banan mix som ja ska äta framför tv :)
PUSS&HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela