20 April 2009

Publicerad 2009-04-20 20:48:29 i Min dag,

Inte många dagar kvar av April nu, alltså maj kommer snart in i tiden.. Och maj, ja maj är ju faktiskt en riktigt skön månad, brukar vara mkt sol o skönt väder :)

WELLLWEELLL! Denna dagen har nog varit mest cykling o hetts:
Cykla till skolan
Cykla till Edsborg ( nästan hem )
Hade gympa på Edsborg
Cykla hem
Cykla till skolan
Cykla hem
Cykla till stan
Simma
Sen hem!

Ja, mer cykling hit och dit gick nog inte att få idag!
Men tack vare allt cykling och tränande fick jag mig en fika bestående av tooooorbröd vid kanalen av min bästaste nellla!! Bästbäst är hon :) I morgon ska vi upp och träna, "kvart i nio på de vanliga stället imon, och nej (!) jag ska inte försova mig :D haha. sleeep tight mitt hjärta" haha nellas ord eftersom hon alltid brukar sova en liten stund extra och jag som är pigg alltid får ringa o väcka henne så hon ska komma upp ur sing sköna säng;)
jajaja, Nu blir det nog söv time! tröttt som en fågel, om dom är trötta?
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela