God natt

Publicerad 2009-03-01 21:38:12 i Min dag,

Ja men då var denna söndagen avklarad.. träningen gick helt okej, roligt söndas pass idag faktiskt..
När jag låg och simmade i början av passet kände jag ett äckligt "snöre" på min hals som ja slet bort och tänkte inte mer på det. Men när passet var slut sa Oliva ja måste kolla det ligger nån guldig sak där ute. Då kände jag på min hals, och min guld kedja med josefinaHjärtat var borta, så det var det ja slet av mig när jag tordde jag hade ett äckligt snöre vid halsen. Vi hittade både kedjan och hjärtat, och inget var trasigt så det var bara att sätta på det på halsen igen.. lite skoj tkr ja, man brukar alltid få äckliga hårstrån och snor baj och sån skit så ja fick panik och ryckte iväg bara av ren vana :)

Nu är josefina hur trött som helt, så det är söv time!
PUSS

Kommentarer

Postat av: Martin

Publicerad 2009-03-01 22:06:24

Sv: jaha haha nä då kan jag förstå att jag inte var med, allt bra?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela