22 Januari 2009

Publicerad 2009-01-22 19:25:36 i Min dag,

God dag.
nu är även denna dagen snart slut, och jag har nog inte gjort speciellt mkt. va ju bara i skolan halv 1 till halv 3 så ja a lite sega lektioner och inget skoj.. Och nu har alla åkt till branäs :(:( huhuhuhuh.. måste komma på nått kul i helgen så man inte bara sitter hemme och dör ;D..

hahaha. idag anmälde jag mig till Ugp i kungälv och ja änmälde mig på 1500frisim, första gången jag ska simma det, undra om jag ens kommer komma i mål, och undra om ja kan få under 20 minter, jaja det blir till och se. två veckor kvar tills dess iaf..

hmm. inte mkt att säga idag.. fortfarande sjukt sugen på att shoppa kläder, villl ha massa massa nytt i garderoben ;D men får ta mig tid att åka nån rolig stans och shoppa!

ooooh, kom att tänka på att det är bara 6 dagar tills vi drar till södertälje, ska bli så sjukt kul.. att få simma för det första men även träffa lite saknade vänner :)


nu luktar det bröt i huset, mamma håller på att baka, man blir ju inte lite sugen.. får gå och kolla om det snart är klart.. ha en bra helg!!

puss & hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela