20.08

Publicerad 2009-08-21 20:08:09 i Min dag,

Maten är nu i magen o jag är gal1 tröttt :O Blir man så här trött efter 3 halvlånga skoldagar :O herre gud!
jaja, orkar inte göra nått, vill kolla SATC men klart min tv ska va sönder o klart mamma o pappa ska sitta o kolla på nått trökigt på den andra tv, åååååh! orkar inte datan hela kvällen som alltid, börjar tröttna!
Blir ja fast eller tvungen att sitta här kommer jag bara lägga in 100 ointressanta blogg inlägg som jag själv bara vill ta bort i morgon. aja! får se hur det blir..

I morgon ska vi nog äta o se på film hemma hos mig, vet ikke vilka det blir än men angelica är iaf ett säkert kort :) Salle o oliver också hoppas ja! & ted ja! haha

PUSS J!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela