21.29

Publicerad 2010-10-03 21:29:28 i Min dag,

sönda kväll o denna helgen är snart slut!

freda: trötttare än en körv... blev iaf mys me hjärtat mitt!

Lörda: vakna 8 väckte jonatan som blev sur o ville sova vidare (konstigt) lät han somna medans ja ställde om klockan, väckta han igen o sa nu får vi gå upp klockan är halv 11.. raringen sträckte lite på sig o sa herre kändes som de va 10 minuter sen du väckte mig o sa att klockan va 8! haha nej sa ja de va 2 timmar sen.. höhö när han vaknat o var "pigg" sa ja klockan är bara halv 9!.. o han blev inte speciellt glad som ni kanske förstår. pöjken sover gärna till 1 om de är så ! :)
Max ringde iaf kvart i 9 o de va bara för mig att ta 10 bussen hem o sedan jobba 11-20!
Sedan blev de pizza o mys hos min prins!

sönda: vakna i morse hos raringen, o idag va han pigg o vakna 9 :D han lär sig!
kolla lite beck o sedan tog vi en sväng till överby!

nu har ja kommit hem från badet där ja va tränare.. o ska strax krypa ner i sängen!

skola i morgon som vanligt!

PUSS J!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela