17.53

Publicerad 2010-06-29 17:54:02 i Min dag,

Så! Nu sitter ja på bussen till Kungshamn/smögen där min prins snart slutat jobba:) vi har ju endå vart ifrån varandra sen i söndas kväll så kände de va dags att åka till han nu ;) haha nä ja sköka men ja har inget ja tvunget måste va hemma för så då kan ja lika gärna va där o chilldilla;) ... Varmt på bussen vill ja lova!! Men ja köpte mig en vatten så överlever nog;) nä ja skriver bara massa moj nu ska ja endå sitta här 1,5 timme till;) ... Nu tvärnita bussen? Undra va somhände:p!! Yäyä nått va de ja skulle skriva men kommer ikke på? Jo, ja är så smart.. Sitter o pratar me Jonatan o så plingar de till mindre än 20% av batteriet! Då kommer ja ju på att laddaren ligger hemma! Smart tjej men som tur va har prinsen en iPod laddare som han hade me så nu räddade han mig lite;) haha mobil nörd som ja är! Fast inte lika när prinsen är med mig;) haha nä nu får ja sluta, Hareee! PUSS J!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela