19.04

Publicerad 2009-09-22 19:04:38 i Min dag,

Friidrotten gick bra, lite kallt att stå där i regnet i två timmar men jag är ju jag så ja tog gummisar  regnställ & mössa ;D haahha! blev fint så!

Efter edsborg åkte jag till skolan eftersom jag skulle prata me syon igen.. Fick schemat och allt så nu blir det Samhäll för min del! Känns bra, kommer bli bra! :)

Och efter det åkte ja en sväng te jull kolla lite film eller blev itne så mkt kollande mer tjöt, vi vill starta en dagens löncg kommité i skolan som utvärderar maten efter ett år haha låter inte det bra? ;) vi tkr det iaf! aja!

Nu nä ska ja övningköra ner till badet och träna lite sedan är det dags att vara tränare  9-10 för dom duktigt vuxna simmarna :)

Men men! Skolfotto i möra btw, undra hur det blir me finnen i pannan? :D

PUSS J!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela