16.09

Publicerad 2009-09-01 16:10:00 i Min dag,

Äntligen kommit hem var ingen frack cykel tur jag hade hem :O lite för varmt!

Detta är ett stort BRY på ja vet!:
Hahah måste säga att jag som inte cyklar jätte ofta till skolan skulle iaf ta cykeln idag & nästan precis när ja satt mig på cykeln o trampat iväg med min Jankyardtygkasse på styret ringer det i kassen och så får ja upp telefon men då åker hela skiten in i hjulet o går åt alla håll.. Mitt fina penfodral som jag ätnligen fått ner i väskan fick en repa i sig och ja påsen var ju inte snygg precis helt svart o hålig;D hahaha menmen ja överlevde iaf ;)
Så fick ja skrivit ner det i min minnes blogg också ;D

aja nu ska ja ut med min mat på baksidan o njuta av solen ;) i morgon blir det säkert regn som alltid!

PUSS J!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela