21.07

Publicerad 2009-10-01 21:07:39 i Min dag,

Herre gud nu är bloggen inte på topp idag ;D men har haft fullt upp!!
Var i skolan o hade mina lektioner, hade även bild med ludwig o det kommer jag nog ha varje vecka för det var lite skoj!:)) efter allt åkte jag o angelica hem te henne en sväng o gjorde klart de sista på spanskan sedan ner te stan och en sväng te över by me mamma, oliver o salle.. Hitta en kofta o ett par jeans  på pondus, eller vi hade kollat på det en annan dag.. men nu bestämde vi oss för det iaf! ja så var denna dagen! nu är klockan mkt så ja ska gå o sova! i morgon drar vi snyggingar (angelica, david, jonatan paulina &jag) ut till angelicas mormor&morfars stuga:) lite mysigt vill ja lova:)))

ha det fin fint!

PUSS J!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela