19.07

Publicerad 2009-10-08 19:07:17 i Min dag,

oj vad bra mitt bloggande är! :) Har inte riktigt tiden över som ja hade förut. men så är det när man går ett mer seriöst program:) jag trivs!

Har idag haft lång lunch och passade då på att ha den me jull, mkt trevligt.. hinner ju inte ses lika ofta längre..

åkte sedan direkt efter skolan o tränade.. blev ett långt pass. och vi träna nog hela kroppen.. kommer säkert inte kunna gå i morgon.. haha men det är gött! man ska känna!
Jag tycker om att gymma, tycker om att känna att jag tränar när man  blir svettigt, (fast egentligen hatar jag att svettas.. fruktansvärt äckligt!) när man ligger i vattnet o plaskar känner man det inte.. ajaj mkt tråkig text ja fick skriviet nu!!

Sitter faktiskt o skriver spanska.. så ska fortsätta med det.. i morgon är det skola sedan ner te badet (Y)

PUSS J!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela