Fredakvälll!!

Publicerad 2009-05-29 19:21:56 i Min dag,

Grillda kykling och mastii sallad (som jag själv gjort) har precis slingit ner i magen..
Nu är det bara det sega folket jag ska träffa ikväll som får höra av sig så jag får nått gjort ikväll:D

Skolan var chill, en lektion. Vi skulle ju gjort en masti frukost men tyvärr hade dom tagit bort allt i köken så det gick ju ej, fick bli glass, bananer, jordgubbar, chokladsås och lite sånt masti iaf. Blev en härlig sommar känsla samtidigt som jag och carro kände att vi hade hand om ett barnkalas när vi duka fram allt ;)

Efter skolan en snabbis (1,5h) i solen, man vill ju va lite brun sen när alla "utomlands" människor kommer hem :)

Well, ska skicka iväg ett rappapå sms nu, här blir inga barn gjorda :)

PUSS J!

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-05-30 00:58:59

"Här blir inga barn gjorda"... hahaha :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela