14 Maj 2009

Publicerad 2009-05-14 23:02:42 i Min dag,

Fick tillbaka matte nationella som vi gjorde igår, (älskar lärare som rättar så snabbt)!!!!!
Gick faktiskt bra också :)
första delen fick ja (5/7) som max kunde man ha (8/8) så helt okej sen på den svåra delen "kluringen" fick jag (5/5)¤ & dt var max poängen! Inte lite götttt :) Så nu är dt bara den svåraste delen kvar då på tisda, hoppas den går lika br aosm dom här delarna:)

mer i skolan idag? ja a hände inte speciellt mkt på eftermiddan hade matte och svenska inget nytt i hjärnan efter dom lektionerna..

Tränade sen i uddevalla & efter det åkte jag hem till bull och åt lite masti kvällsmat tjöta & hade trevligt:)

nu är det sov time!
PUSS J!

Kommentarer

Postat av: altemyr

Publicerad 2009-05-14 23:38:39

haha eller jag vet inte kom jag bara inbillar mig, men går du på sannarp och har idrottsmedicin med mats? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela