11 Maj 2009

Publicerad 2009-05-11 19:58:40 i Min dag,

Hemma från simninge, ett rätt hårt pass idag! :) käns bra, ja behöver det!
Wellwell, plugg fram till torsda är det enda som gäller denna veckan.. Ja ska få mvg :)

Orienterade idag i skolan med jennie, mkt bra var vi, alla utom en hitta vi :) Dock var det lite kyligt eftersom regnet just höll på att falla :) Men vi överlevde dt också, (mkt jag överlever här i världen? inte sant) :D

Nu ska ja iaf ta mig ett riktigt mastigt kvällsmål och setta mig med böckerna i högsta hugg och läsaläsaläsa :)

PUSS & HEJ"!
 morgon tärninge i morgon!

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-05-11 20:56:33

o jag tycker om dig bästa joss:) byt inte skola! se till att hon den dära kollar på din laleh grej

Postat av: julll

Publicerad 2009-05-12 20:27:20

vad är det jag HÖR FÖR MOTIVERAD TJEJ!!!! jag blir så glad när jag läser att du plugggggarrrrr, du kommer klara detta och precis som jennie säger: BYT EEEEEJJJJJ!!!!! vi behöver digggg! love love love! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela