Sol

Publicerad 2009-03-19 10:10:06 i Min dag,


Trots att jag hade sov morgon idag och kunde sova nästan hur länge jag ville gjrode jag inte det, för runt 8 när jag vaknat 1000gånger av att det var för ljust i rummet bestämde jag mig för att gå upp ta på mig och gå ut och gå. Skulle bara gå liten runda men det blev en timme, mkt skönt mkt skönt, med laleh i öronen kan man gå och gå hur länge som helst, man glömmer borgt tiden, hehe :)

Nu har jag iaf precis duschat och ska snart göra mig klar så ja hinner med bussen klockan 11.. Sen efter skolan är det iväg till träningen dirr som vanligt och sen får jag se om det händer nått ikväll.

Kom på att jag inte ätit nån frukost än och lite hungrig så ska nog gå och ta mig nått. 

ha en underbart bra solig dag, Pusss&hejs





btw, Josef & josefina har namnsdag idag och det är faktiskt mitt namn ju, så gratttis till mig själv på namnsdagen ;);)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela