Simsugen

Publicerad 2009-03-08 12:30:19 i Bilder,

Jag har nog aldrig varit så här tränings sugen som jag är nu, sitter här och bara väntar på att träningen ska börja!
Det brukar alltid vara att jag sitter och bara vill att träningen ska va över, men ikke idag.. Hade det bara varit lite bättre väder hade man nog gått ut och tatt sig en promenix men vädret lockar ju inte precis.

Denna veckan kommer vara en rätt chill vecka eftersom jag går i skolan i morgon (månda) och på tisda är det studiedag så får se vad man ska hitta på då, sen på onsda måste jag gå till skolan en stund eftersom vi har någg baj referat vi ska göra hela möra.. och vi ska inte åka fören på eftermiddan till Trysil endå så. men ja gör nog så att jag går i skolan till 12-1 sen åker jag ner till badet och simmar lite innan jag åker hem och åker till skidlandet :)
Blir en bra och chill skolvecka, gött gött!
Ska bli skojsigt att åka skidor också, inte varje vecka man gör det. är riktigt sugen faktiskt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela