Ont i huvet

Publicerad 2009-03-08 21:04:36 i Min dag,

Ja men då är man hemma från dagens händelser..börjar med bil körningen, kan ju inte säga att jag kan det här precis, men nu vet ja iaf hur man startar bilen och får ivägen den lite lätt.. Men sjukt svårt att veta när jag ska trycka in vilken pedal, och sen är ja ju inte super bra på höger och vänster så hej o hå säger jag bara, får nog hålla mig på parkeringen några månader till :) menmen kul att testa iaf. Sen var det iväg till träningen hade lite styrka som uppvärmning mkt jobbigt, sen var det i vattnet och ja fick typ kramp i huvet, trodde jag skulle på hjärn blödning eller nått, menmen jag sitter ju här så ja över levde, och nu har jag inte onti huvet som tur är:)

Missade mia och klara eftersom bussen var framme i stan kvart över 8 så ja får sätta mig och kolla här vid datorn ist, går ju lika bra det :) ooh, såg precis att man kan kolla både dagens och nästa veckas avsnitt, så får det nog bli :)


PUSS&HEJ FRÅN MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela